Zanim zainteresowały się nim samorządy, pierwsze potęgę marketingu sportowego dostrzegły prywatne firme i spółki Skarbu Państwa. To ich logo można dostrzec na niemal każdej sportowej imprezie, to także one, za miliony, kupują prawa do nazw sportowych obiektów. O jakiej skali mówimy? Według szacunków firmy Deloitte, blisko 90 proc. wszystkich zawieranych umów sponsoringowych na świecie związanych jest właśnie ze sportem. Dlaczego?
- Sponsoring sportowy nie budzi naturalnych reakcji obronnych tak jak tradycyjna reklama, kiedy to znacząca część społeczeństwa, albo ją zwyczajnie ignoruje, albo mimowolnie sięga po pilot od telewizora z zamiarem zmiany kanału - czytamy w raporcie Deloitte przygotowanym pod koniec 2012 r., po Mistrzostwach Europy w piłce nożnej.
MECZ Z PERSPEKTYWY PSA. Wizyta psów z Fundacji Labrador
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?