- Konsorcjum agencji reklamowej Eskadra i domu mediowego Arena Media Communications wygrało przetarg Urzędu Miasta Katowice - podał w poniedziałek rano serwis informacyjny miesięcznika Press.
Jesienna kampania promocyjna miasta będzie się opierać na znanym z wcześniejszych odsłon haśle: "Katowice - miasto wielkich wydarzeń 2011".
W ramach kampanii Katowice promują swoje największe i najważniejsze imprezy oraz wydarzenia kulturalne.
Jak podaje Pressserwis, w przetargu brało udział jeszcze konsorcjum agencji reklamowej Media Partner i domu mediowego Starlink oraz studio Propeller Film.
Błysk i cekiny czyli gwiazdy w Cannes
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?