Nasza Loteria NaM - pasek na kartach artykułów

Cztery centra przesiadkowe dla Katowic z pozwoleniami na budowę. Jak będą wyglądały? WIZUALIZACJE

LOTA
Węzeł Brynów

Węzeł Brynów ma powstać w rejonie pętli tramwajowej i ma stanowić wraz z planowaną pętlą Kostuchna (przy osiedlu Bażantowo) szkielet Szybkiego Tramwaju, tzw. Tramwaju Odrodzenie.

Budowa węzła ma kosztować około 84,7 mln zł i potrwać do 2018 r.
Węzeł Brynów Węzeł Brynów ma powstać w rejonie pętli tramwajowej i ma stanowić wraz z planowaną pętlą Kostuchna (przy osiedlu Bażantowo) szkielet Szybkiego Tramwaju, tzw. Tramwaju Odrodzenie. Budowa węzła ma kosztować około 84,7 mln zł i potrwać do 2018 r. Mat. UM Katowice
Co z centrami przesiadkowymi w Katowicach? Na wszystkie wydano już pozwolenia na budowę, wciąż trwa jednak ocena wniosków o dofinansowanie ich budowy z pieniędzy unijnych. Dwa z centrów mają powstać w 2017 roku, kolejne rok później, a ostatnie w 2019 roku. Jak będą wyglądały poszczególne, co się przy nich znajdzie, ile pochłonie ich budowa? Podsumowanie w tej sprawie katowiccy urzędnicy przygotowali na wrześniową Komisję Rozwoju Rady Miasta. Informacje o postępach w pracach znajdziecie w opisach wizualizacji.
emisja bez ograniczeń wiekowych
Wideo

Strefa Biznesu: Rewolucyjne zmiany w wynagrodzeniach milionów Polaków

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polecane oferty

Wróć na katowice.naszemiasto.pl Nasze Miasto