Przez 4 kolejne tygodnie, w każdy piątek, na profilu Śląskie Nasze Miasto na Facebooku publikowane będą zdjęcia wybranych pluszaków. Osoby lubiące profil będą mogły w komentarzach proponować imiona dla zabawek a pozostali użytkownicy klikając w przycisk „lubię to” wybiorą najciekawsze imię. Osoba, której propozycja zdobędzie najwięcej kliknięć otrzyma zaproszenie na obiad w restauracji IKEA Katowice dla dwóch osób.
Po raz kolejny IKEA Katowice oraz pozostałe sklepy IKEA w całym kraju, włączają się w kampanię organizowaną przez UNICEF „1 euro to majątek”. W ramach kampanii, która potrwa do 24 grudnia 2010, IKEA przekaże na rzecz UNICEFU 1 euro od każdej sprzedanej pluszowej zabawki (nawet takiej, która kosztuje 1,99 zł). Dodatkowo, w tych dniach Klienci sklepu mogą kupować pluszaki i wrzucać je do specjalnej urny za kasami – zebrane zabawki trafią do Stowarzyszenia na rzecz Chorzowskiego Centrum Pediatrii i Onkologii im. dr Edwarda Hankego „Serce dla Dziecka”.
Kampania związana z pluszakami w IKEA Katowice to część działań w ramach odpowiedzialności społecznej (CSR Corporate Social Responsibility) towarzyszących sezonowi przedświątecznemu w sklepach IKEA. Dzięki niej wspierane są akcje UNICEF i Save the Children w 22 krajach. Od początku kampanii w 2003 roku, sieć sklepów wsparła projekty w około 40 krajach Centralnej i Wschodniej Europy, w Azji i Afryce.
Każdy klient, który zakupi pluszaka, może go wrzucić do specjalnej urny za kasami. Zabawki, zebrane w IKEA Katowice, trafią do Stowarzyszenia na rzecz Chorzowskiego Centrum Pediatrii i Onkologi im. dr Edwarda Hankego w Chorzowie „Serce dla dziecka”. Ponadto klienci, którzy zakupią pluszaki dla chorych dzieci, wesprą jednocześnie globalną kampanię.
Strefa Biznesu: Uwaga na chińskie platformy zakupowe
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?