W Katowicach powstaje sklep dla modnego mężczyzny

Katarzyna GłowackaZaktualizowano 
Co łączy Tomasza Stańkę i Piotra Adamczyka? Obaj noszą dodatki z firmy Poszetka.com, która wychodzi z internetu i wprowadza się do lokalu przy ulicy Morcinka 23 w Katowicach.

Poszetka.com to marka męskich dodatków i akcesoriów, która robi furorę w sieci. Choć klientela pochodzi głównie z Warszawy, Poznania czy Wrocławia, to w mniejszych miastach też zaczyna się coś powoli zmieniać. - Mężczyźni mają coraz większą świadomość swojego stylu, wiedzą co do czego pasuje i sami dobierają dodatki. Rzadziej stawiają na klasykę, wolą bardziej ekstrawaganckie wzory. Wiedzą, że estetyka świadczy o szacunku do drugiego człowieka, osobowości i indywidualności. Modnie jest dobrze wyglądać - mówi Joanna Krajewska-Godziek, właścicielka Poszetka.com. Już teraz znane osoby, w tym Tomasza Stańkę czy Piotra Adamczyka, spotkamy w dodatkach Poszetki, a niebawem marka podbijać będzie rynek on-line w Zachodniej Europie.

W najbliższy czwartek o godz. 19 Poszetka.com przywita też pierwszych klientów w realu, przy ulicy Morcinka 23 w Katowicach. O otwarciu sklepu przesądził między innymi brak miejsca w magazynie. - Ważniejszym powodem było jednak rosnące zainteresowanie spotkaniem z produktem. Klienci chcą dotknąć, przymierzyć, zobaczyć kolory na żywo. Często też pytają o wiązanie i składanie dodatków, chcą się skonsultować. Teraz będą mieć taką możliwość - tłumaczy Krajewska-Godziek.

W sklepie dostaniemy krawaty, poszetki, muchy, fulary, paski, chusteczki i szale, czyli najważniejsze, męskie akcesoria. Wszystkie wykonane z materiałów przywiezionych przez właścicielkę z Włoch i uszyte przez polskie krawcowe. W tym samym miejscu kupimy też torby od Bardzo Studio. Każdą rzecz można spersonalizować haftem. Ciekawostką jest to, że w sklepie będzie działać pracownia krawiecka, a wraz z nią oferta "Pimp my suit". - Będziemy robić przeróbki męskiej odzieży z naciskiem na podrasowanie garniturów, które panowie już mają w swoich szafach - mówi Krajewska-Godziek.

Najbliższym sąsiadem Poszetki będzie Geszeft, sklep z produktami lokalnymi, promujący śląskie marki i projektantów. To on zapoczątkował "modę na ulicę Morcinka". Obok znalazł się drugi, wolny lokal. Wcześniej szwalnia. - Wyobrażałam sobie krawcowe, które tam siedziały i szyły. Poczułam sentyment do tego miejsca - mówi właścicielka Poszetki. Remont trwał około trzech miesięcy. Efekt? Klimat loftowy, ale przełamany meblami "z duszą". Wygląd wnętrza konsultowali Przemo Łukasik z Medusa Group i Grzegorz Layer, który prowadzi blog Kato Loft.

- Planuję pokazać nową kolekcję poszetek, much i krawatów. Nie będzie pokazu mody, za to spotkanie z klientami. Porozmawiamy o męskiej modzie na łonie natury, zbierzemy opinie i informacje na przyszłość. Na pewno zorganizujemy konkurs i promocję. Do każdego zakupu będzie można wybrać spinki do mankietów gratis - mówi Krajewska-Godziek. W planach też muzyka, szampan i tort lodowy.

polecane: 60 Sekund Biznesu: Niemcy najważniejszym partnerem handlowym.

Wideo

Komentarze

Ta strona jest chroniona przez reCAPTCHA i obowiązują na niej polityka prywatności oraz warunki korzystania z usługi firmy Google. Dodając komentarz, akceptujesz regulamin oraz Politykę Prywatności.

Podaj powód zgłoszenia

Nikt jeszcze nie skomentował tego artykułu.
Dodaj ogłoszenie

Wykryliśmy, że nadal blokujesz reklamy...

To dzięki reklamom możemy dostarczyć dla Ciebie wartościowe informacje. Jeśli cenisz naszą pracę, prosimy, odblokuj reklamy na naszej stronie.

Dziękujemy za Twoje wsparcie!

Jasne, chcę odblokować
Przycisk nie działa ?
1.
W prawym górnym rogu przegladarki znajdź i kliknij ikonkę AdBlock. Z otwartego menu wybierz opcję "Wstrzymaj blokowanie na stronach w tej domenie".
krok 1
2.
Pojawi się okienko AdBlock. Przesuń suwak maksymalnie w prawą stronę, a nastepnie kliknij "Wyklucz".
krok 2
3.
Gotowe! Zielona ikonka informuje, że reklamy na stronie zostały odblokowane.
krok 3