Urząd Miasta w Katowicach powoli przywraca bezpośrednią obsługę mieszkańców
Od poniedziałku 1 czerwca trzy wydziały Urzędu Miasta w Katowicach wznawiają bezpośrednią obsługę mieszkańców. To Biuro Obsługi Mieszkańców przy rynku, Urząd Stanu Cywilnego przy placu Wolności oraz Wydział Uprawnień Komunikacyjnych przy Francuskiej.
Dostępne od 1 czerwca wydziały UM Katowice:
- Rynek 1 (Biuro Obsługi Mieszkańców),
- Francuska 70 (Wydział Uprawnień Komunikacyjnych),
- Plac Wolności 12a (Urząd Stanu Cywilnego).
Wszystkie będą dostępne od poniedziałku do piątku w godzinach 7.30 do 15.30, ale przy zachowaniu obowiązujących wymogów sanitarnych, dlatego spodziewajmy się maseczek, rękawiczek, przyłbic i ekranów oddzielających urzędnika od petenta. Ograniczona będzie również liczba osób, które będą mogły przebywać w tym samym czasie w jednym pomieszczeniu. Obowiązuje zasada: jedna osoba na jedno stanowisko obsługi.
- W pozostałych wydziałach załatwianie spraw nadal odbywa się za pośrednictwem skrzynek podawczych lub telefonicznie/e-mailowo (od poniedziałku do piątku w godzinach od 7.30 do 15.30) – dodają przedstawiciele Urzędu Miasta w Katowicach.
Jak przypominają przy wejściu do budynków Urzędu wystawione są tymczasowe skrzynki podawcze, do których mieszkańcy mogą składać dokumenty lub informacje dotyczące prowadzonej sprawy.
Krokusy w Tatrach. W tym roku bardzo szybko
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?