Nasza Loteria NaM - pasek na kartach artykułów

Pierwszy w Polsce showroom sklepu meblowego Lectus zostanie otwarty w Katowicach. Dotychczas działali tylko w internecie

Tomasz Breguła
Tomasz Breguła
W Katowicach powstaje pierwszy showroom internetowego sklepu meblowego Lectus.
W Katowicach powstaje pierwszy showroom internetowego sklepu meblowego Lectus. fot. Tomasz Breguła
W najbliższy piątek, 22 października, zostanie otwarty pierwszy w Polsce salon internetowego sklepu meblowego Lectus. Powstaje on w Katowicach, tuż obok centrum handlowego Silesia City Center, w budynku 3qubes przy ul. Ściegiennego 2.

Pierwszy salon Lectus powstaje w Katowicach

Lectus to polski sklep meblowy założony przez Martynę Kostkę pod koniec 2013 roku w Krapkowicach, w województwie opolskim.

- Początkowo zajmowaliśmy się projektowaniem, produkcją i sprzedażą materaców. Następnie do oferty Lectus dołączyły łóżka, a w późniejszym czasie już kolejne meble. Stopniowo zapraszaliśmy do współpracy kolejne światowe marki - opowiada Michał Kostka, CEO firmy Lectus.

Do tej pory z ofertą sklepu można się było zapoznać wyłącznie poprzez ich stronę internetową. Wkrótce po raz pierwszy będzie można oglądać ją na żywo, w salonie powstającym centrum handlowego Silesia City Center, w budynku 3qubes przy ul. Ściegiennego 2.

- Obecnie mocno skupiamy się nad tworzeniem własnych projektów. Sami tworzymy także rozwiązania IT oraz logistyczne mające na celu ograniczenie kosztów dostawy. W przyszłości chcemy również uzbroić nasze systemy w algorytmy sztucznej inteligencji - zapowiada Michał Kostka.

Otwarcie showroomu zaplanowano na najbliższy piątek, 22 października, o godzinie 10:00. Od tego dnia ofertę sklepu będzie można oglądać na ponad 1 tys. m kw. powierzchni, rozmieszczonej na trzech poziomach budynku. Co ciekawe, chociaż klienci będą mogli zobaczyć ją już na własne oczy, to zakup nadal będzie się odbywać poprzez stronę internetową salonu.

Chcą sprzedawać meble na każdą kieszeń

Oprócz showroomu, będzie się tu mieścić również katowicki oddział firmy. Za niedługo rozpoczną tu pracę designerzy, a także specjaliści ds. zakupów, marketingu i e-commerce. Klientom, którzy złożą zakup w katowickim salonie, zostaną zaoferowane atrakcyjne opcje dostawy.

Jak przekonują twórcy marki, zależy im na tym, żeby zaoferować swoim klientom wysokiej jakości polski produkt, który będzie dostępny w przystępnej cenie.

- Stawiamy na nowe trendy, autorskie projekty, różnorodność, szybką wysyłkę, dobrą jakość i przystępne ceny. Wierzymy, że każdy powinien móc urządzić przestrzeń na własnych warunkach, bez nadwyrężania budżetu oraz poczucia estetyki. W świecie, w którym design zbyt często jest synonimem rzeczy „drogich nieużytecznych”, my równoważymy funkcję, formę i cenę - przekonuje Michał Kostka.

emisja bez ograniczeń wiekowych
Wideo

Strefa Biznesu: Dlaczego chleb podrożał? Ile zapłacimy za bochenek?

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polecane oferty

Materiały promocyjne partnera
Wróć na katowice.naszemiasto.pl Nasze Miasto