Prezentację zbudowano w oparciu o skojarzenia z naturą, odpoczynkiem, przygodą a także dziedzictwem industrialnym – jako fascynującym spotkaniem z historią. Podróżny przylatujący do Pyrzowic zobaczy region pełen pozytywnej energii, młody, inspirujący, a zarazem świadomy swoich korzeni.
Obrazy atrakcji regionu podane w oryginalny sposób w formie wielkich graficznych kolaży przez projektantkę Matyldę Salajewską tworzą niepowtarzalny klimat dla pierwszego kontaktu z regionem. Prezentacji towarzyszy muzyka autorstwa Roberta Nizińskiego, która „podąża” za podróżnym przez całą drogę do wyjścia z lotniska i daje możliwość odbioru miłego powitania jeszcze kolejnym zmysłem – słuchem.
Promocja regionu na lotnisku w Pyrzowicach to kolejny etap budowania marki „Śląskie. Pozytywna energia” i realizowania przez Urząd Marszałkowski Województwa Śląskiego strategii komunikacji marketingowej.
Koncepcja na lotnisku została stworzona przez firmę GoodBrand/City Innovation Institute.
Jak działają oszuści - fałszywe SMS "od najbliższych"
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?