W Warszawie funkcjonowały trzy sklepy sprzedające słynne amerykańskie pączki. Sieć po raz drugi pojawiła się w stolicy trzy lata temu. To już drugie (również nieudane) podejście amerykanów do polskiego rynku. O decyzji sieć poinformowała na swoim profilu Facebookowym. - "Dziękujemy za wszystkie wspólnie zjedzone donuty. Będziemy za Wami tęsknić i zapraszamy dziś na Świętokrzyską 16 na wyprzedaż ostatnich donutów i pamiątek na otarcie łez. Lokal będzie otwarty do ostatniego donuta. Donut worry, be happy, dziękujemy" - czytamy w notce opublikowanej przez Dunkin'Donuts na Facebooku.
Amerykański gigant pączkowy pojawił się w Polsce pierwszy raz 16 lat temu. Wtedy też nie odniósł sukcesu. W tym samym okresie z naszego kraju wycofały się Subaway i Burger King. Obie te marki z sukcesem powróciły jednak po latach.
Obecna ekspansja Dunkin Donuts miała przynieść rozwój sieci na ponad 40 sklepów w całej Polsce. Działalnością Dunkin' Donuts w Polsce zajmowała się Varsovia Food Company, franczyzobiorca marki.
Strefa Biznesu: Uwaga na chińskie platformy zakupowe
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Dołącz do nas na X!
Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?