Nasza Loteria NaM - pasek na kartach artykułów

KRÓTKO: Strategia promocji Katowic za 240 tys. zł

LOTA

240 tys. zł zapłacą Katowice za opracowanie strategii promocji inwestycyjnej miasta. Przetarg na realizację projektu wygrało konsorcjum trzech firm: Business Consulting, Imago PR oraz Media Partner W. Czyżewski, M. Lorenc.

Do zadań konsorcjum będzie należało m.in. przeprowadzenie analizy strategicznej miasta, porównanie Katowic z grupą miast konkurencyjnych czy skonsultowanie z mieszkańcami wyników poszczególnych etapów prac.

emisja bez ograniczeń wiekowych
Wideo

Strefa Biznesu: Zwolnienia grupowe w Polsce. Ekspert uspokaja

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polecane oferty

Wróć na katowice.naszemiasto.pl Nasze Miasto