Nasza Loteria NaM - pasek na kartach artykułów

KRÓTKO: Miasto szuka firmy do promocji przebudowy centrum

LOTA

Urzędnicy ogłosili przetarg na promocję działań związanych z przebudową centrum Katowic w 2012.

To już czwarte takie zamówienie na przestrzeni ostatnich lat. Pierwszy przetarg został ogłoszony w 2009 r., w tym samym roku magistrat podpisał pierwszą ważną umowę w sprawie przebudowy - z konsorcjum firm projektowych na zaprojektowanie przebudowy na osi Rondo - Rynek. Wówczas obsługą public - relations wszystkiego co związane z transformacją centrum Katowic zajmowało się Imago PR.

Firma wygrywała także kolejne przetargi w 2010 i 2011 r. W sumie za promocję przebudowy katowicki magistrat zapłacił dotąd Imago PR około 1,5 mln zł.

Promocja przebudowy w 2012 r. będzie różniła się od działań podejmowanych w ostatnich latach, które skupiały się głównie na przeprowadzaniu konsultacji społecznych, organizacji konferencji prasowych, czy informowaniu inwestorów o tym, jak zmieniają się Katowice. Na początku lutego tego roku ruszy pierwszy etap przebudowy, a wraz z nim spore zamieszanie w komunikacji publicznej w stolicy województwa. Przez najbliższe 12 miesięcy wykonawca tego etapu prac, których koszt to 28 mln zł, ma za zadanie przebudować ulicę św. Jana i Pocztową, a także m.in. przesunąć torowisko na rynku i zmodernizować tory w ciągu alei Korfantego od Ronda do Rynku.

Firma PR stanie więc przed nie lada wyzwaniem: promować działania, które skutecznie utrudniają życie mieszkańcom.

emisja bez ograniczeń wiekowych
Wideo

Strefa Biznesu: Uwaga na chińskie platformy zakupowe

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polecane oferty

Materiały promocyjne partnera
Wróć na katowice.naszemiasto.pl Nasze Miasto