Urzędnicy ogłosili przetarg na promocję działań związanych z przebudową centrum Katowic w 2012.
To już czwarte takie zamówienie na przestrzeni ostatnich lat. Pierwszy przetarg został ogłoszony w 2009 r., w tym samym roku magistrat podpisał pierwszą ważną umowę w sprawie przebudowy - z konsorcjum firm projektowych na zaprojektowanie przebudowy na osi Rondo - Rynek. Wówczas obsługą public - relations wszystkiego co związane z transformacją centrum Katowic zajmowało się Imago PR.
Firma wygrywała także kolejne przetargi w 2010 i 2011 r. W sumie za promocję przebudowy katowicki magistrat zapłacił dotąd Imago PR około 1,5 mln zł.
Promocja przebudowy w 2012 r. będzie różniła się od działań podejmowanych w ostatnich latach, które skupiały się głównie na przeprowadzaniu konsultacji społecznych, organizacji konferencji prasowych, czy informowaniu inwestorów o tym, jak zmieniają się Katowice. Na początku lutego tego roku ruszy pierwszy etap przebudowy, a wraz z nim spore zamieszanie w komunikacji publicznej w stolicy województwa. Przez najbliższe 12 miesięcy wykonawca tego etapu prac, których koszt to 28 mln zł, ma za zadanie przebudować ulicę św. Jana i Pocztową, a także m.in. przesunąć torowisko na rynku i zmodernizować tory w ciągu alei Korfantego od Ronda do Rynku.
Firma PR stanie więc przed nie lada wyzwaniem: promować działania, które skutecznie utrudniają życie mieszkańcom.
Strefa Biznesu: Uwaga na chińskie platformy zakupowe
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?