Zaprezentowano widowiskowy happening o niskiej emisji, a także 5 przestrzennych gier, instalacji i warsztatów o tej tematyce.
- Happening jest sprawdzoną przez nas wielokrotnie formą przekazu publicznego. Jego głównym założeniem jest zaangażowanie jak największej liczby uczestników do świadomego udziału w atrakcyjnym wydarzeniu, promującym w tym wypadku walkę z niską emisją - wyjaśnia pomysłodawca Szymon Kułakowski.
Przygotowano także układanie puzzli ekologicznych oraz gry i warsztaty przestrzenne. Głównym elementem akcji było jednak pisanie „listów dla Ziemi”, a także e-listów w specjalnie przygotowanej aplikacji.
Strefa Biznesu: Rolnicy zapowiadają kolejne protesty, w nowej formie
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?