Przyszła ekipa z UPC naprawić awarię. Powiedziałem im: "Panowie, jak skończycie, to zapukajcie do mnie, żeby sprawdzić, czy wszystko jest w porządku i czy działa telefon stacjonarny". Oczywiście, technicy zabrali się i poszli. Telewizor jest naprawiony, ale telefon przestał działać.
W tej sytuacji ponownie zadzwoniłem z komórki do UPC. Rozmowa trwała 20 minut, a ja słyszałem tylko: "Proszę czekać, itd. Proszę podać temat, oddzwonimy".
Nagrałem się, ale nikt nie oddzwonił. Napisałem więc mejla, dostałem zwrotkę, że sprawa zostanie przeczytana w ciągu 7 do 14 dni. Rozwścieczony napisałem drugiego mejla, na którego też nie dostałem żadnej konkretnej odpowiedzi. MOKR
Nasz adres:
"Dziennik Zachodni" Media Centrum, ul. Baczyńskiego 25a, 41-203 Sosnowiec [email protected] lub [email protected]
Policyjne drony na Podkarpaciu w akcji
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?