Nasza Loteria NaM - pasek na kartach artykułów

Głos czytelnika: Awaria UPC i rozmowa z automatyczną sekretarką

Henryk Stebel z Katowic
Jestem abonentem UPC, mieszkam przy ul. Polaka w Katowicach. Doszło do awarii, nie mogłem oglądać telewizji, więc zadzwoniłem do UPC zgłosić problem. Nie muszę dodawać, że połączenie trwało wiele minut, za które płaciłem. Okazało się, że problemy techniczne są w całym budynku.

Przyszła ekipa z UPC naprawić awarię. Powiedziałem im: "Panowie, jak skończycie, to zapukajcie do mnie, żeby sprawdzić, czy wszystko jest w porządku i czy działa telefon stacjonarny". Oczywiście, technicy zabrali się i poszli. Telewizor jest naprawiony, ale telefon przestał działać.

W tej sytuacji ponownie zadzwoniłem z komórki do UPC. Rozmowa trwała 20 minut, a ja słyszałem tylko: "Proszę czekać, itd. Proszę podać temat, oddzwonimy".

Nagrałem się, ale nikt nie oddzwonił. Napisałem więc mejla, dostałem zwrotkę, że sprawa zostanie przeczytana w ciągu 7 do 14 dni. Rozwścieczony napisałem drugiego mejla, na którego też nie dostałem żadnej konkretnej odpowiedzi. MOKR

Nasz adres:
"Dziennik Zachodni" Media Centrum, ul. Baczyńskiego 25a, 41-203 Sosnowiec [email protected] lub [email protected]

od 16 lat
Wideo

Policyjne drony na Podkarpaciu w akcji

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polecane oferty

Materiały promocyjne partnera
Wróć na katowice.naszemiasto.pl Nasze Miasto