Eobuwie.pl i MODIVO oferują wirtualne zakupy w realu

Artykuł sponsorowany MODIVO
Nowoczesne sklepy bez półek i wieszaków oraz usługa premium „Przymierz, zanim zapłacisz”- usługa, która pozwala zamówić i zmierzyć produkty a płacenie pozostawić na sam koniec zakupów, to oferują obecnie swoim klientom eobuwie.pl i MODIVO.
emisja bez ograniczeń wiekowych

Czy to nowy sklep z tabletami i elektroniką? A może scenografia filmu o przyszłości? Nie! To sklep w Twojej okolicy, który możesz odwiedzić przy najbliższych zakupach. Wchodząc do nowoczesnego sklepu eobuwie.pl i MODIVO mamy wrażenie, że trafiamy do zupełnie nowego wymiaru świata retail. I nie jest to mylne wrażenie, gdyż za chwilę będziemy mogli skorzystać z ultranowoczesnego doświadczenia zakupowego. Nowatorskie usługi w obu brandach jeszcze wzmacniają poczucie, że wchodzimy w nową erę robienia zakupów zarówno online, jak i w realu.

Sklepy na styku światów online i offline

Pomysł na to mają marki eobuwie.pl i MODIVO , które zapraszają swoich klientów do nowoczesnych punktów sprzedaży na miarę XXI w. Koncept showroomów prezentujących tylko produkty, które potem kupić można online jest już dosyć popularny. Nie zmienia to faktu, że nadal takie zakupy mogą stanowić wyzwanie. Gdy znowu coś pójdzie nie tak: kolor czy rozmiar dostarczonego towaru nie odpowiadają klientowi, trzeba znowu tracić czas na jego odsyłanie i czekać na zwrot pieniędzy. To wystarczająco komplikuje proces i nie ułatwia decyzji.

Tymczasem w sklepach eobuwie.pl i MODIVO zakupy muszą być udane. Trafione w punkt. Muszą, bo od razu możemy wszystkiego dotknąć, przymierzyć, skomponować i dopiero wtedy zapłacić za wybrany towar. Pomysł się sprawdza, bo latem w prestiżowej lokalizacji – w Warszawie na Nowy Świecie - otwarto pierwszy concept store eobuwie.pl i MODIVO działający poza galerią handlową, a w październiku eobuwie.pl świętowało otwarcie swojego 50 sklepu. Oznacza to, że do dyspozycji klientów jest w sumie 139 przestronnych przymierzalni, w których perfekcyjnie wyeksponowane ubrania czekają na nich w szafie, 2080 nowoczesnych tabletów, na których można swobodnie przeglądać szeroki asortyment i przede wszystkim: 950 przyjaznych, wykwalifikowanych i pomocnych doradców sprzedaży oferujących wsparcie na każdym etapie procesu zakupowego. To również 6,6 miliona klientów rocznie, którzy odwiedzają te wyjątkowe sklepy i korzystają z przygotowanych dla nich rozwiązań i udogodnień zgodnych z najnowszymi trendami.

Kiedyś kupowanie kojarzyło się iście z polowaniem, z bieganiem między półkami, wieszakami, z kolejkami. Gdy wreszcie udało się coś wybrać, często okazywało się, że akurat nie ma rozmiaru, którego szukamy. Sklepy stacjonarne eobuwie.pl to wyjątkowe miejsca, które łączą światy online i offline.

Szybko polubisz takie zakupy

Lista marek, z którymi współpracują eobuwie.pl i MODIVO jest bardzo długa. To światowy top of the top, cały przegląd najbardziej znanych i pożądanych przez klientów na całym świecie produktów od firmy Adidas, Boss, Emu, Guess, poprzez kreacje i dodatki Karla Lagerfelda, New Balance aż po Pinko. Do wyboru, do koloru. Zamiast w salonie na Oxford Street w Londynie, w mediolańskim Corso Vittorio Emanuele II, czy na Polach Elizejskich w Paryżu, zakupy w eobuwie.pl i MODIVO. Kiedyś byłoby to nie do pomyślenia, teraz jest to możliwe, wystarczy tablet czy smartfon.

Cała oferta eobuwie.pl i MODIVO prezentowana jest kompleksowo na multimedialnych wyświetlaczach, które służą do przeglądania, a także zamawiania towaru. Takie rozwiązanie, w którym w sklepie nie ma wystawionej ani jednej pary butów, a wybór odbywa się wirtualnie, może wielu klientów na początku onieśmielać, ale wystarczy raz skorzystać z tak wygodnej formy zakupów, aby na zawsze stać się jej fanem.

Dobór odpowiedniego obuwia może stanowić wyzwanie, zwłaszcza, że rozmiary mogą różnić się pomiędzy markami. Ten problem rozwiązuje skaner esize.me - urządzenie, które pozwala dobrać idealne buty bez mierzenia. Przy jego pomocy każdy może bezpłatnie i samodzielnie wykonać skan 3D swoich stóp. Na jego podstawie (oraz na bazie indywidualnych preferencji klienta) system zarekomenduje poprawny rozmiar obuwia. Bez konieczności mierzenia!
Taki skan wystarczy wykonać raz i korzystać z niego w przyszłości po przypisaniu go do konta użytkownika. Dodatkową funkcjonalnością jest prognozowanie wzrostu stopy dziecka - pozwala ono oszacować, na jak długo posłuży zakupione obuwie. Ze skanerów można skorzystać we wszystkich sklepach stacjonarnych eobuwie.pl.

Przymierz, zanim zapłacisz

W wybranych sklepach eobuwie.pl na klientów czekają strefy przymierzalni MODIVO, które pozwalają na komfortowe przymiarki i zakup na miejscu wcześniej zamówionych ubrań. To idealny wybór dla klientów ceniących wygodę zakupów online i przywiązanie do tradycyjnych zakupów stacjonarnych, gdzie produktu można “dotknąć” i przymierzyć. Cała procedura jest prosta i zaczyna się już w trakcie zamawiania online:

  • Po wyborze produktów w aplikacji przy finalizacji zakupu jako metodę dostawy należy wybrać opcję „Przymierz, zanim zapłacisz”.
  • Z listy dostępnych lokalizacji wybieramy tę, która najbardziej nam odpowiada.
  • Zamówienie zostaje złożone.
  • Czas oczekiwania do 1-2 dni robocze.
  • Po dotarciu zamówienia do wybranej lokalizacji Klient otrzymuje wiadomość SMS.
  • Udając się do sklepu wystarczy zeskanować kod kreskowy z wiadomości SMS i poczekać chwilę aż obsługa dostarczy produkty do rąk własnych (w przypadku obuwia i dodatków) albo do przestronnej przymierzalni (w przypadku ubrań).
  • Po przymierzeniu zamówionych rzeczy Klient decyduje czy wszystkie produkty spełniają jego oczekiwania i decyduje się na całość zamówienia, czy też woli jednak kupić tylko wybrane produkty.
  • Po dokonaniu wyboru Klient płaci tylko za produkty, na które się zdecydował, natomiast reszta zamówienia zostaje w sklepie.

Takie rozwiązanie ułatwia cały proces zakupów - jeśli nie jesteśmy pewni, jaki rozmiar wybrać, albo czy w wybranym kolorze jest nam do twarzy – wystarczy wybrać opcję „Przymierz zanim zapłacisz” - wówczas mamy możliwość porównania produktów w przestronnej przymierzalni, przy różnym oświetleniu i w spokoju – bez kolejek i nerwowej atmosfery. Co najważniejsze, pomimo że jest to usługa premium, jest ona bezpłatna dla wszystkich klientów korzystających z aplikacji MODIVO lub eobuwie.pl.

Pepper, doradzi, pomoże i rozbawi

Dodatkową atrakcją w wybranych sklepach eobuwie.pl jest humanoidalny robot Pepper, który wspiera obsługę klienta. Ten nietypowy asystent sprzedaży – nie tylko przedstawia aktualną ofertę produktową, czy pomaga w odbiorze zamówienia, ale również prezentuje zalety oferowanych usług oraz zabawia najmłodszych klientów quizami.
Zakupy w eobuwie.pl i MODIVO, to prawdziwa przyjemność i ekscytujące wydarzenie. Kupowanie szybkie, wygodne, nowoczesne z usługami wyprzedzającymi ofertę sieci handlowych działających nie tylko na polskim rynku.

Wszystkich, którzy chcieliby doświadczyć nowego wymiaru robienia zakupów, eobuwie.pl i MODIVO, zapraszają, aby mogą się sami o tym przekonać, wybierając się do jednego z ponad 50 sklepów.

W Katowicach:

Centrum Handlowe Libero
sklep stacjonarny eobuwie.pl ze strefą MODIVO
Kościuszki 229, 40-600 Katowice
PON – SOB
9:00 – 21:00

Silesia City Center
sklep stacjonarny eobuwie.pl
*robot PEPPER

Chorzowska 107, 40-101 Katowice
PON – SOB
10:00 - 21:00

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!
Wideo

Materiał oryginalny: Eobuwie.pl i MODIVO oferują wirtualne zakupy w realu - Katowice Nasze Miasto

Wróć na katowice.naszemiasto.pl Nasze Miasto