Nasza Loteria NaM - pasek na kartach artykułów

169 000 osób odwiedziło Spodek podczas ESL One i IEM 2018 ZDJĘCIA

LOTA
Intel Extreme Masters 2018 w Katowicach
Intel Extreme Masters 2018 w Katowicach Marzena Bugala- Azarko / Lucyna Nenow
169 000 osób odwiedziło katowicki Spodek podczas dwóch weekendów ESL One oraz Intel Extreme Masters 2018 (IEM 2018) – podali organizatorzy tego największego e-sportowego wydarzenia w Polsce. W szczytowym momencie transmisję online z pierwszego weekendu zmagań w Katowicach oglądało 2,2 mln osób, podczas gdy stream z drugiego weekendu w najlepszym momencie przyciągnął uwagę aż 1,7 mln osób

ESL One powered by Intel oraz Intel Extreme Masters 2018 (IEM 2018) odbyły się w Katowicach 24 i 25 lutego oraz między 2 a 4 marca. W trakcie obu wydarzeń w Spodku i MCK rozegrano mistrzostwa świata w grach komputerowych, w halach odbywały się również targi nowości technologicznych.

- Łącznie, wydarzenia te odwiedziło aż 169 000 osób – podsumowali organizatorzy obu imprez. Jak przypominają pula nagród wszystkich turniejów rozegranych na przełomie lutego i marca wyniosła ponad 7 mln złotych.

- Jest to rekord, jeśli chodzi o turnieje organizowane przez ESL. Najbardziej prestiżowe zmagania odbyły się w Dota 2, Counter-Strike: Global Offensive i StarCrafta II, ale nie zabrakło również innych popularnych tytułów – dodają przedstawiciele ESL.

Zawody w ESL One w Dota 2 transmitowano w 10 wersjach językowych, w siedemnastu telewizjach kablowych i kanałach cyfrowych. Rozgrywki oglądano przez ponad 2 miliardy minut. Jeszcze większą popularnośćią cieszyły się turnieje w Counter-Strike: Global Offensive oraz StarCrafta II. Zmagania czołowych esportowców można było oglądać na 38 kablowych i cyfrowych platformach na całym świecie.

W szczytowym momencie transmisję online z pierwszego weekendu zmagań w Katowicach oglądało 2,2 mln osób, podczas gdy stream z drugiego weekendu w najlepszym momencie przyciągnął uwagę aż 1,7 mln osób.

- Co daje wzrost odpowiednio o 80 proc. i 26 proc. w porównaniu do poprzedniego roku - wyliczają organizatorzy i dodają: Transmisje na żywo, wideo z ciekawymi akcjami i inne publikacje na Twitterze i Facebooku dotyczące wydarzeń, które odbyły się w oba weekendy, osiągnęły 187 mln wyświetleń, generując zaangażowanie na poziomie 9,3 mln.

emisja bez ograniczeń wiekowych
Wideo

Strefa Biznesu: Dlaczego chleb podrożał? Ile zapłacimy za bochenek?

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polecane oferty

Wróć na katowice.naszemiasto.pl Nasze Miasto