- Wykonaliśmy detailing wnętrza, który polegał na oczyszczaniu w zasadzie każdego elementu wewnątrz pojazdu oraz umyliśmy go z zewnątrz - wyjaśnia Tomasz Kawalec, właściciel studia.
Produkcję Mercedesa klasy S oznaczonego kodem fabrycznym W140 rozpoczęto w 1991 roku. Prace projektowe i konstrukcyjne kosztowały około 1 miliarda dolarów. Produkcję limuzyny zakończono w 1998 roku. Do dziś jest to jedno z aut o najlepiej wyciszonym wnętrzu i o bardzo wysokim komforcie jazdy. W tym modelu zastosowano wiele ciekawostek technicznych i unikatowych rozwiązań. Przykładem mogą być podwójne boczne szyby, samoczynne domykanie klapy bagażnika i drzwi, utwardzenie zawieszenia i zmiany charakterystyki wspomagania kierownicy po przekroczeniu 160 km/h.
- Wiadomo tylko, że najgrubsza fura wtedy na polskim rynku to był Mercedes S-Klasa, czyli „sto czterdziestka”. Już wyżej się nie dało wtedy. Jak ja oglądałem Ferrari Testarossę u Waldka w Bytomiu, do której zresztą ledwo się zmieściłem, to nie było to żadne show. Oczko kupił sobie Ferrari i śmiechy były w Pruszkowie, że go nie stać na „szejsetę” - mówił w wywiadzie dla portalu tejsted.pl były pruszkowski gangster o ps. "Masa".
Taką "szejsetą" jeździł też nieżyjący już dzisiaj trójmiejski gangster Nikodem "Nikoś" Skotarczak, który zajmował się m.in. przemytem kradzionych samochodów. "Nikoś" został zastrzelony 24 kwietnia 1998 roku w jednej z gdyńskich agencji towarzyskich.
Policja radzi jak zaplanować podróż
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?