W czwartek w Centrum Informacji Turystycznej przy ul. Rynek 13 w Katowicach odbędzie się bezpłatne szkolenie z zakresu elektronicznej komunikacji z urzędem. Warsztaty potrwają od godz. 14. do 19. W ciągu 20 minut dowiemy się, jak załatwić swoją sprawę za pośrednictwem internetu. Akcja, to odpowiedź na małe zainteresowanie SEKAP w stolicy regionu. Choć w systemie działa już 78 instytucji publicznych z regionu, a katowicki magistrat jest jednym z najaktywniejszych, to ilość spraw załatwianych drogą elektroniczną nie poraża.
Tymczasem drogą elektroniczną możemy pobrać właściwie wszystkie urzędowe formularze, a także wysłać skargi oraz niektóre wnioski, między innymi o udostępnienie informacji publicznej. Znajdziemy tu też informacje o wymaganych dokumentach oraz instrukcję jak sprawę można załatwić. Możliwe jest także monitorowanie na jakim etapie załatwiania jest nasza sprawa.
echodnia Ksiądz Łukasz Zygmunt o Triduum Paschalnym
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?