W Katowicach powstał nowy mural, reklamujący Ubera [ZDJĘCIA]
Grafika ozdobiła ścianę budynku przy ulicy Korfantego 63. Jest to pierwsza taka reklama Ubera w Polsce.
- Śląsk jest dla nas bardzo ważnym rynkiem i dostrzegamy duży potencjał rozwoju naszej działalności w regionie – przyznaje Kacper Winiarczyk, dyrektor generalny Ubera w Polsce. - Chcieliśmy żeby reklama wpisywała się w lokalny krajobraz i odzwierciedlała bogatą kulturę Śląska – dodaje.
Mural powstawał przez sześć dni, na malowidło zużyto 120 litrów farby. Zostanie na budynku przy Korfantego 63 przez co najmniej miesiąc.
- Chcieliśmy odwołać się do minimalistycznej formy, w jakiej jest utrzymana aplikacja Uber, a jednocześnie stworzyć unikalny projekt, który będzie się kojarzył z miejscem jego powstania - z Katowicami. Stylistyka, w jakiej się poruszamy jest bliższa ilustracji niż typowo komercyjnej kreacji, co sprawia, że mural przykuwa uwagę znacznie bardziej niż standardowe reklamy.- komentuje pracę nad muralem Jakub Żuk z grupy Good Looking Studio, która była odpowiedzialna za realizację.
Czym jest Uber? To coś pomiędzy taksówką a „stopem”. Firma, z amerykańskim rodowodem, jest platformą pośredniczącą między prywatnymi kierowcami i ludźmi, którzy kierowcy akurat potrzebują. Jedni i drudzy komunikują się za pomocą aplikacji na smartfony. Jazda za pośrednictwem Ubera bardzo przypomina podróż zwykłą taksówką, tyle że w Uberze samochód zamawiamy poprzez aplikację, a za przejazd płacimy nie gotówką, a kartą kredytową. Platforma działa już z powodzeniem m.in. w Warszawie, Krakowie, Wrocławiu, Łodzi i Katowicach oraz w ponad 500 miastach w więcej niż 80 krajach na całym świecie.
Stop agresji drogowej. Film policji ze Starogardu Gdańskiego
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?