Pakiet gadżetów, czyli koszulka Gryfnie z wzorem niedostępnym wcześniej w sprzedaży, magnes oraz dwie naklejki będzie można nabyć w promocyjnej cenie 20 zł.
- Pomimo tego, że Uber jest firmą dostępną w ponad 450 miastach na całym świecie, staramy się celebrować każde z nich inaczej - mówi Kacper Winiarczyk, dyrektor generalny Ubera w Polsce. - Mija rok odkąd jesteśmy obecni na Śląsku i z tej okazji postanowiliśmy przygotować dla naszych użytkowników coś specjalnego. Wspólnie z Gryfnie przygotowaliśmy dla użytkowników akcję, dzięki której będą mogli zdobyć kilka wyjątkowych, związanych ze śląską kulturą gadżetów - dodaje Kacper Winiarczyk.
W czwartek 25 maja w godzinach 11.00-15.00 użytkownicy Ubera na Śląsku zobaczą w aplikacji specjalną, dedykowaną akcji kartę - uberGRYFNIE. Klikając w nią będą mieli możliwość zamówić przedpremierowo nową koszulkę Gryfnie oraz dodatkowe gadżety za 20 złotych. Paczki zostaną dostarczone przez śląskich kierowców współpracujących z aplikacją Uber.
- Większość osób korzystających z Ubera na Śląsku to młodzi ludzie, którym chcemy pokazać, że śląska kultura i gwara to jest coś fajnego, coś, z czego możemy być dumni i co powinniśmy pokazywać - tłumaczy Klaudia Roksela, która wraz ze swoim mężem, Krzysztofem, stworzyła projekt Gryfnie. -Takimi inicjatywami wspieramy modę na śląską gwarę - dodaje Klaudia Roksela.
To nie pierwsza akcja Ubera na Śląsku. W kwietniu firma stworzyła w Katowicach mural reklamowy, który wpisał się do lokalnego street artu.
Stop agresji drogowej. Film policji ze Starogardu Gdańskiego
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?