Nasza Loteria NaM - pasek na kartach artykułów

Skąd się wzięły loga marek aut?

motofakty.pl
Ferrari 
Czasem logo miało wyjątkowe znaczenie dla założyciela firmy. "Cavallino Rampante", czyli "skaczący koń" zdobił samolot włoskiego bohatera I wojny Francesco Barracca. W 1923 r. Enzo Ferrari wygrał wyścig w Ravennie i spotkał matkę asa przestworzy, hrabinę Paolinę. Poprosiła, aby przy następnej okazji zechciał użyć konia, jako swojego "herbu" na samochodzie. Powiedziała, że rumak przyniesie mu szczęście. Ferrari tak zrobił i sprawdziło się!
Ferrari Czasem logo miało wyjątkowe znaczenie dla założyciela firmy. "Cavallino Rampante", czyli "skaczący koń" zdobił samolot włoskiego bohatera I wojny Francesco Barracca. W 1923 r. Enzo Ferrari wygrał wyścig w Ravennie i spotkał matkę asa przestworzy, hrabinę Paolinę. Poprosiła, aby przy następnej okazji zechciał użyć konia, jako swojego "herbu" na samochodzie. Powiedziała, że rumak przyniesie mu szczęście. Ferrari tak zrobił i sprawdziło się!
Znak firmowy jest mały, ale potrafi zakryć wady samochodu. Wynieść go na szczyt, albo pogrążyć na dnie. Zdumiewające, że tak ważna „część” nierzadko rodziła się przypadkiem.
emisja bez ograniczeń wiekowych
Wideo

Parada Motocyklistów w Łodzi

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polecane oferty

Materiały promocyjne partnera
Wróć na slaskie.naszemiasto.pl Nasze Miasto