Rozmowa z Bartłomiejem Ślusarczykiem, dyrektorem marketingu TP DITEL, wydawcy książek telefonicznych Telekomunikacji Polskiej tel.
* Czym jest dla Pana ranking TOP 100, patrząc z perspektywy Warszawy?
- TOP 100 jest prestiżową listą nobilitującą każde przedsiębiorstwo regionu, które się na niej znajdzie. To produkt, który ma już swoją tradycję i uznaną markę. Gratulujemy wszystkim firmom, które się na niej znalazły. Jeśli pyta mnie Pan o perspektywę stolicy, to powiem, że można go porównać do tak znanych i cenionych rankingów, jak te przygotowywane przez "Politykę" czy "Rzeczpospolitą".
* Dlaczego TP DITEL jest zainteresowany publikacją biznesową z Dolnego Śląska?
- Dolny Śląsk, a szczególnie Wrocław, to bardzo ważny rynek dla naszej firmy. Mamy tu regionalne biuro sprzedaży i prowadzimy ożywioną działalność. Obecnie w całym województwie trwa nowatorska kampania reklamowa książek telefonicznych tel. połączona z kampanią sprzedaży powierzchni reklamowych w naszych książkach. Dolny Śląsk jest nam bliski również dlatego, że kilkudziesięciu naszych pracowników to mieszkańcy tego regionu.
* Co regionalna książka telefoniczna tel. oferuje dolnośląskim klientom?
- W tym roku oferujemy firmom z Dolnego Śląska typowe wydawnictwa "yellow pages", czyli książki telefoniczne zawierające spis firm i instytucji. Nowością, proponowaną naszym klientom są książki na CD, zawierające dane teleadresowe z poszczególnych województw. Oznacza to, że firma poza papierową książką ze swoją strefą numeracyjną otrzyma również książkę na CD, gdzie znajdzie informacje o potencjalnych kontrahentach z całego województwa. Jako jedyny tego typu produkt w naszym kraju będą one dostępne bezpłatnie.
* Czy różnicie się czymś od innych tego typu wydawnictw, np. PKT?
- Podstawowa różnica polega na tym, że książki telefoniczne Telekomunikacji Polskiej tel. jako jedyne na polskim rynku łączą w sobie branżowy oraz alfabetyczny spis firm i instytucji ze spisem abonentów indywidualnych TP. Nasza konkurencja wydaje wyłącznie spisy firm i instytucji. Wyróżnia nas również najwyższy nakład, w tym roku ponad 4,6 mln i precyzyjnie kierowana dystrybucja.
Warto również pamiętać, że zdaniem ponad połowy dyrektorów i właścicieli firm książka telefoniczna wydawana przez operatora narodowego jest bardziej wiarygodna niż inne książki telefoniczne.
* Ponieważ wiem, że jest Pan wrocławskim emigrantem, proszę powiedzieć czym różni się życie w Warszawie od życia w naszym mieście?
- Warszawa to miejsce gdzie się przede wszystkim pracuje, nie pozostawia ona zbyt wiele czasu na przyjemności. Trudno więc porównywać ją z niezapomnianym klimatem i specyfiką Wrocławia. Mimo oddalenia to Wrocław pozostaje nadal moim miastem. Miejscem, do którego chętnie wraca się w myślach i na jawie.
* Dziękuję za rozmowę.
Pensja minimalna 2024
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?