Katowicka firma - Netizens - ma nietypowy sposób na motywowanie swojej załogi. Jego podstawą jest wirtualna waluta, czyli neciaki, które wymienia się na jeden z kilku produktów z maszyny vendingowej znajdującej się w siedzibie firmy.

Pomysł jest nietypowy. Netizens stawia na aplikację mobilną, dzięki której można zarówno nagradzać, jak i wyrażać uznanie dla kolegów z pracy. Jej podstawą jest wirtualna waluta, czyli neciaki, które wymienia się na jeden z kilku produktów z maszyny vendingowej znajdującej się w siedzibie firmy.

- Każdy pracownik na początku każdego miesiąca otrzymuje do rozdania pięć neciaków. Może je wręczyć i tym samym podziękować swoim kolegom, między innymi za dobry pomysł, za pomoc w rozwiązaniu problemu, miłą przysługę czy zażegnanie sytuacji kryzysowej - wyjaśniają przedstawiciele Netizens.

Wirtualną walutę pracownicy mogą wymienić - dzięki aplikacji - w maszynie na znajdujące się w niej przekąski, napoje i inne nagrody.

Skąd pomysł? – Odpowiednie zmotywowanie ludzi i docenienie ich pracy to obecnie prawdziwe wyzwanie dla nowoczesnych firm. Nasz pomysł może rozwiązać ten problem. To oddolny mechanizm, bo nagradzają się wzajemnie sami pracownicy. Dzięki temu zespół ma szanse się zintegrować i wzajemnie motywować. Jest w tym również element zabawy i rozrywki, co zawsze przyciąga ludzi. Przede wszystkim to pomysł, który ma ogromne możliwość rozwoju. W maszynie jako nagrody mogą się przecież znaleźć także bilety na mecze reprezentacji, czy kupon na obiad w restauracji – wyjaśnia Witold Kempa, CEO Netizens.

Jak dodają przedstawiciele spółki aplikacj usprawnia także pracę całej firmy. Dzięki niej każdy pracownik ma m.in. wgląd do kalendarza swoich spotkań, dostęp do numerów telefonicznych kolegów z pracy, czy może przeczytać najnowsze informacje zamieszczone w intranecie. Mało tego, aplikacja – przy pomocy beaconów umieszczonych w najczęściej odwiedzanych miejscach w Netizens – określa miejsce ostatniego pobytu pracownika.

Netizens to interaktywny dom produkcyjny, który jest dostawcą rozwiązań technologicznych dla agencji interaktywnych, startupów oraz klientów, którzy stawiają na innowacje w marketingu.

Czytaj także

    Komentarze (1)

    Podane dane osobowe będą przetwarzane przez Polska Press Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie. Podanie danych jest dobrowolne. Pozostałe informacje na temat celu i zakresu przetwarzania danych osobowych oraz Twoich praw znajdziesz w regulaminie. Dodając komentarz akceptujesz regulamin.

    Zaloguj się / Zarejestruj się!

    slawomirgarbacki76@...

    aplikacja zatem, posiada dostęp do lokalizacii, czeko skutkiem pozytywnym dla firmy jest wiedzieć gdzie w danej chwili jest jego pracownik - nawet prywatnie. Już się nie schowa.