Zmiana lokalizacji ma być odpowiedzią na oczekiwania klientów, którzy zgłaszali potrzebę przeniesienia biura bliżej centrum miasta.
- Nowe biura obsługi lokowane są w centrach miast, tak aby ułatwić dotarcie do nich klientom – mówi Krzysztof Rogaliński, prezes spółki Energa Obsługa i Sprzedaż, odpowiedzialnej za obsługę klientów. - W poszukiwaniu nowych pomieszczeń jednym z głównych kryteriów była lokalizacja przecinająca najbardziej uczęszczane szlaki mieszkańców miast.
Nowy BOK usytuowany jest w ścisłym centrum miasta, niedaleko ratusza. Znajduje się na parterze kamienicy; ze względu na brak barier architektonicznych jest przyjazny dla klientów niepełnosprawnych. Na powierzchni około 90 metrów kwadratowych usytuowanych jest pięć stanowisk do obsługi. Klienci mają tam możliwość skorzystania z bezpłatnego telefonu, umożliwiającego szybkie połączenie z konsultantami z tzw. Call Center. Do dyspozycji klientów przeznaczony jest także kiosk multimedialny, pozwalający na zalogowanie się do elektronicznego Biura Obsługi Klienta (www.energa.ebok.pl).
W nowym biurze można załatwić wszystkie sprawy związane z przyłączeniem do sieci energetycznej, podpisać umowę, zapoznać się z ofertami ENERGI dla klientów indywidualnych czy też wyjaśnić kwestie związane z płatnościami. W nowym BOK-u nie ma kas. Te pozostaną przy Al. Wolności 8. Płatności za energię elektryczną, można realizować także w licznych punktach oznaczonych naklejką Via Moje Rachunki, które znajdują się w sklepach spożywczych, czy marketach. W tych punktach można również dokonywać zakupu energii do liczników przedpłatowych poza Internetem. Kaliski BOK jest już siódmym nowoczesnym salonem obsługi oddanym przez ENERGĘ Obsługa i Sprzedaż.
Strefa Biznesu: Uwaga na chińskie platformy zakupowe
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?