Honeywell otwiera Centrum Obsługi Klient w Katowicach. Firma oferuje oprogramowanie i sprzęt komputerowy, a także usługi obejmujące technologie wykorzystywane w przemyśle lotniczym - zwiększające bezpieczeństwo i efektywność lotu, systemy kontroli i rozwiązania wykorzystywane w obiektach i przemyśle petrochemicznym, technologie inteligentnych budynków wpierające rozwój inteligentnych miast, zaawansowane rozwiązania mające na celu poprawę bezpieczeństwa pracowników, a także innowacyjne systemy automatyki magazynowej.
Centrum obsługi klienta Honeywell w Katowicach
- Otwarcie Centrum Obsługi Klienta w Katowicach to znaczący krok w rozwoju Honeywell w Polsce. Chcemy być jak najbliżej klientów - zarówno w Polsce jak i w całej Europie, działać lokalnie i jednocześnie spełniać wymogi rynku w zakresie jakości obsługi klienta na najwyższym światowym poziomie - powiedział Ronald Binkofski, Prezydent Honeywell na Europę Środkową i Wschodnią.
Do końca tego roku spółka planuje zatrudnić w swoim biurze w Katowicach 100 osób.
- Dla osób poszukujących nowych wyzwań zawodowych, Honeywell jest doskonałym pracodawcą, wartym rozważenia. Nasze technologie pomagają firmom na całym świecie działać lepiej, a nasi pracownicy mają szansę na codzienne poznawanie ciekawych branż i innowacji. Cieszymy się, że możemy zaoferować nowe możliwości rozwoju zawodowego w Katowicach i całej Górnośląsko-Zagłębiowskiej Metropolii, z niecierpliwością oczekujemy na rozpoczęcie działalności w tej dynamicznie rozwijającej się części Polski – dodaje Binkofski.
Jakich pracowników szuka Honeywell w Katowicach?
W centrum w Katowicach, które będzie pełniło funkcję „interfejsu” pomiędzy firmą a jej europejskimi klientami, Honeywell chce zatrudnić specjalistów ds. obsługi i wsparcia klientów, osoby nadzorujące obsługę klientów oraz trenerów zespołów obsługi klienta.
Firma poszukuje pracowników proaktywnych, o dużych zdolnościach komunikacyjnych, pasjonujących się innowacyjnymi technologiami, posługujących się językami obcymi, w tym: angielskim, niemieckim, holenderskim, włoskim i norweskim. Kandydaci powinni mieć przynajmniej roczne lub dwuletnie doświadczenie zawodowe w bezpośredniej obsłudze klienta lub doświadczenie w centrach obsługi na innych stanowiskach – np. w finansach lub wsparciu informatycznym.
Honeywell jest obecny w Polsce oraz w krajach Europy Środkowo-Wschodniej od początku lat 90-tych XX wieku. Obecnie zatrudnia w tym regionie ponad 8 tys. pracowników, w takich obszarach jak sprzedaż, wsparcie i obsługa klienta, administracja, funkcje w obrębie łańcucha dostaw, a także rozwoju produktów, produkcji i usług inżynieryjnych.
POLECAMY PAŃSTWA UWADZE:
Wielki Piątek u Ewangelików. Opowiada bp Marcin Hintz
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?