Nasza Loteria NaM - pasek na kartach artykułów

Czechowice-Dziedzice: Zaprezentowali własne hasło i logo promujące miasto.

KLM
To jedna z najbardziej kłopotliwych sytuacji, gdy samorząd podejmuje wysiłki stworzenia własnego logotypu - przyznał prof. Michał Kliś, kierownik katedry Projektowania Komunikacji Wizualnej w Akademii Sztuk Pięknych w Katowicach. - Czechowicom-Dziedzicom udało się jednak wyjść z twarzą - zaznaczył.

Wczoraj w Pałacu Kotulińskich zostały zaprezentowane hasło promujące i oficjalny logotyp Czechowic-Dziedzic wraz z całym Systemem Identyfikacji Wizualnej miasta. To efekt projektu "Jak cię widzą, tak cię piszą". Spośród 398 propozycji logotypu wybrany został pomysł Pawła Kapczyńskiego z Żernicy. Zdaniem prof. Klisia znak jest bardzo charakterystyczny i odróżniający od tych, jakie posiadają sąsiednie miasta.
- Chcieliśmy, by logo było jak najprostsze i zarazem jak najbardziej wymowne - zaznaczył Marian Błachut, burmistrz Czechowic-Dziedzic.
Hasło promujące brzmi "Miasto z zapałem". Jego autorką jest Patrycja Janik z Wydziału Strategii, Rozwoju i Promocji czechowickiego urzędu.

emisja bez ograniczeń wiekowych
Wideo

Jak działają oszuści - fałszywe SMS "od najbliższych"

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polecane oferty

Materiały promocyjne partnera
Wróć na bielskobiala.naszemiasto.pl Nasze Miasto