Wczoraj w Pałacu Kotulińskich zostały zaprezentowane hasło promujące i oficjalny logotyp Czechowic-Dziedzic wraz z całym Systemem Identyfikacji Wizualnej miasta. To efekt projektu "Jak cię widzą, tak cię piszą". Spośród 398 propozycji logotypu wybrany został pomysł Pawła Kapczyńskiego z Żernicy. Zdaniem prof. Klisia znak jest bardzo charakterystyczny i odróżniający od tych, jakie posiadają sąsiednie miasta.
- Chcieliśmy, by logo było jak najprostsze i zarazem jak najbardziej wymowne - zaznaczył Marian Błachut, burmistrz Czechowic-Dziedzic.
Hasło promujące brzmi "Miasto z zapałem". Jego autorką jest Patrycja Janik z Wydziału Strategii, Rozwoju i Promocji czechowickiego urzędu.
Jak działają oszuści - fałszywe SMS "od najbliższych"
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?