Zobacz: Koncerty na Śląsku 2014 [Katowice, Zabrze, Gliwice, Chorzów]
Zespół ogłosił konkurs na znak graficzny promujący jubileusz 20-lecia swojej działalności. Konkurs był dwuetapowy. Najpierw głosowali internauci, potem jury, w skład którego wchodzi członkowie zespołu.
- Praca została zainspirowana podstawowym logo Rammstein, które ostatecznie przekształciłem w "dwudziestkę" pisaną cyframi rzymskimi - mówi nam laureat konkursu.
Logo zostanie umieszczone na produktach sprzedawanych w oficjalnym sklepie zespołu. Marek Piorko za swój projekt otrzymał nagrodę 1000 euro. Projekt ma zostać wdrożony jeszcze w tym roku.
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?